Kilka słów o marce
New Balance

Marka i jej początki

New Balance to amerykańska i jednocześnie jedna z najstarszych marek sportowych na świecie, specjalizująca się przede wszystkim w obuwiu do biegania. Jej historia sięga 1906 roku i od początku swojej działalności jej celem nadrzędnym, a zarazem wyzwaniem, było produkowanie obuwia idealnie dopasowanego do stopy. Cechą charakterystyczną obuwia New Balance, wyróżniającą je spośród produktów oferowanych przez inne marki, jest różnorodność jego profili oraz szerokości.

Dlaczego New Balance?

New Balance to kompleksowa oferta obuwia, tekstyliów i akcesoriów sportowych, ale także lifestylowych. Marka łączy w sobie innowacyjne technologie i systemy zastosowane w obuwiu i odzieży sportowej oraz oryginalny styl nawiązujący do amerykańskiego stylu retro w rzeczach lifestyle.

Salony New Balance

Przestrzeń projektowanych oryginalnych salonów New Balance, których pojawia się coraz więcej w największych miastach Polski, podzielona jest na dwie charakterystyczne części: classic z rozbudowanym miejscem na obuwie i odzież streetową, na końcu którego zawsze znajduje się Vip Space, jest to sekcja na ikony rodem z fabryk New Balance z Anglii oraz USA. Modele te szyte są ręcznie z najwyższej jakości materiałów z limitowanych edycji. Natomiast po drugie stronie znajdziemy ściankę performance na produkty biegowe z wysoce zaawansowanymi technologiami.

Doskonały wybór

Wszystkie te czynniki powodują, że New Balance w ostatnich latach staje się najbardziej pożądaną modową marką w przestrzeni miejskiego, niezależnego stylu.